Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Ικανοποίηση πελατών από το Internet Banking των τραπεζών

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Κουρεντζής, Σπύρος el
dc.date.accessioned 2019-12-09T09:22:00Z
dc.date.available 2019-12-09T09:22:00Z
dc.date.issued 2019-12-09
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/18487
dc.rights Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/us/ *
dc.title Ικανοποίηση πελατών από το Internet Banking των τραπεζών el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία
heal.keyword Ηλεκτρονικές τραπεζικές υπηρεσίες el
heal.keyword Internet banking el
heal.keyword Πελάτες el
heal.keyword Τραπεζικές συναλλαγές el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννήσου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής el
heal.publicationDate 2017-09-29
heal.abstract Η ηλεκτρονική τραπεζική (E –Banking) είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι του ηλεκτρονικού εμπορίου, το οποίο περικλείει όλες τις συναλλαγές που γίνονται µέσω ηλεκτρονικών δικτύων. Η χρήση των υπηρεσιών Web Banking γίνεται όλο και πιο δημοφιλής μεταξύ των πελατών των τραπεζών τις τελευταίες δεκαετίες. Οι επιλογές που έχουν είναι πάρα πολλές καθώς από την οθόνη του υπολογιστή μπορούν σήμερα να παρακολουθούν σε καθημερινή βάση τις κινήσεις του λογαριασμού τους, να δουν το υπόλοιπο της πιστωτικής τους κάρτας, να μεταφέρουν χρήματα από αυτήν στο λογαριασμό τους, να πληρώσουν τη ΔΕΗ, το τηλέφωνο και το internet, τη δόση του δανείου και του ενοικίου, να στείλουν εμβάσματα, να μεταφέρουν χρήματα από τον προσωπικό του λογαριασμό σε κάποιον άλλο παραλήπτη και γενικά να κάνουν ότι θα έκαναν μπροστά στο γκισέ της τράπεζας. Στόχος της εργασίας, είναι να διερευνήσει τους λόγους εκείνους, που καθιστούν την ιδέα της υιοθέτησης του E – Banking δελεαστική, από την πλευρά της ικανοποίησης των χρηστών - πελατών ως μέσο της άμεσης, ασφαλούς και γρήγορης εξυπηρέτησής τους. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία, εξετάζεται η εφαρμογή του E – Banking από τις ελληνικές συστημικές τράπεζες, η διείσδυση του διαχρονικά στη χώρα μας καθώς και η εξέλιξη του με βάση την ικανοποίηση των πελατών. Ειδικότερα, πραγματοποιείται πρωτογενής έρευνα σχετικά με την ικανοποίηση τυχαίου δείγματος εβδομήντα (70) χρηστών – πολιτών της πόλης της Καλαμάτας που χρησιμοποιούν E – Banking για τη διεκπεραίωση των τραπεζικών συναλλαγών τους. el
heal.advisorName Νικολαΐδης, Βασίλειος el
heal.committeeMemberName n/a el
heal.academicPublisher Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής el
heal.academicPublisherID teipel
heal.fullTextAvailability true


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics