dc.contributor.author | Γρίβας, Παναγιώτης | el |
dc.date.accessioned | 2020-02-05T11:11:32Z | |
dc.date.available | 2020-02-05T11:11:32Z | |
dc.date.issued | 2020-02-05 | |
dc.identifier.uri | http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/18767 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/us/ | * |
dc.title | Οι νέες Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας στην Ειδική Αγωγή | el |
heal.type | Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία | |
heal.keyword | Ειδική αγωγή | el |
heal.keyword | Εκπαιδευτική τεχνολογία | el |
heal.keyword | Εκπαιδευτικό σύστημα | el |
heal.keyword | Άτομα με ειδικές ανάγκες | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ΤΕΙ Πελοποννήσου, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ | el |
heal.publicationDate | 2019 | |
heal.abstract | Στην παρούσα εργασία θα μελετηθεί η χρήση τεχνολογικών μέσων στην ειδική αγωγή στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Στο πρώτο κεφάλαιο δίνεται μια περιγραφή της ειδικής αγωγής και πως αυτή περιγράφεται στην ελληνική νομοθεσία. Κατόπιν γίνεται παρουσίαση των διαφόρων τεχνολογικών μέσων και βοηθημάτων που χρησιμοποιούνται από τα Α.Μ.Ε.Α. στην καθημερινότητά τους και κατ’ επέκταση στην σχολική τους ζωή. Στην συνέχεια παρουσιάζονται οι διάφορες απόψεις περί ειδικής αγωγής στο ελληνικό σύστημα, καθώς και οι τρόποι που εξοπλίζονται οι σχολικές μονάδες. Κλείνοντας παρατίθενται κάποια συμπεράσματα που συνήχθησαν κατά την συγγραφή της εργασίας καθώς και ένα σενάριο διδασκαλίας. | el |
heal.advisorName | Καραμήτος, Αντώνιος | el |
heal.committeeMemberName | n/a | el |
heal.academicPublisher | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ | el |
heal.academicPublisherID | teipel | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: