Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Μελέτη της διείσδυσης των νέων τεχνολογιών πληροφόρησης και επικοινωνίας στα ελληνικά νοικοκυριά

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Λυμπερόπουλος, Ευάγγελος el
dc.date.accessioned 2020-02-13T10:20:36Z
dc.date.available 2020-02-13T10:20:36Z
dc.date.issued 2020-02-13
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/18805
dc.rights Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/us/ *
dc.title Μελέτη της διείσδυσης των νέων τεχνολογιών πληροφόρησης και επικοινωνίας στα ελληνικά νοικοκυριά el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία
heal.keyword Ανάπτυξη των ΤΠΕ el
heal.keyword Ψηφιακή Ελλάδα el
heal.keyword Τεχνολογικός εξοπλισμός νοικοκυριών el
heal.keyword Χρήση H/Y el
heal.keyword Κοινωνική δικτύωση el
heal.keyword Ηλεκτρονικό εμπόριο el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννήσου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών el
heal.publicationDate 2015-10-15
heal.abstract Στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής σε έρευνες που πραγματοποιήθηκαν σε νοικοκυριά της Ελλάδας από το 2002 έως το 2014. Σκοπός είναι να σκιαγραφηθεί η διείσδυση της τεχνολογίας πληροφόρησης στα νοικοκυριά. Η ίδια έρευνα εξελίχθηκε παράλληλα σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και για αυτό χρησιμοποιήθηκε κοινό ερωτηματολόγιο κατά τη διάρκεια των ερευνών. Από τις έρευνες αυτές προκύπτει πως τα πιο διαδεδομένα μέσα πρόσβασης στις πληροφορίες είναι η τηλεόραση, ο ηλεκτρονικός υπολογιστής και το κινητό τηλέφωνο. Το προφίλ των χρηστών που χρησιμοποιεί την τεχνολογία της πληροφόρησης είναι άτομο εργαζόμενο που έχει τελειώσει δευτεροβάθμια εκπαίδευση (Λύκειο/ΙΕΚ). Με το πέρασμα των χρόνων, ο ηλεκτρονικός υπολογιστής και το διαδίκτυο είναι τα πιο διαδεδομένα, όπου χρησιμοποιούνται περισσότερο στη κατοικία και στο χώρο εργασίας. Η Αττική είναι η περιοχή της Ελλάδος με τα μεγαλύτερα ποσοστά χρήσης ηλεκτρονικού υπολογιστή και διαδικτύου. Οι κύριοι λόγοι χρήσης του διαδικτύου είναι η αναζήτηση πληροφοριών, η αποστολή και παραλαβή ηλεκτρονικών μηνυμάτων και η συμμετοχή σε δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης. Το ηλεκτρονικό εμπόριο επίσης ανθίζει με το πέρασμα των χρόνων. Οι λόγοι που δεν είναι τόσο διαδεδομένο, όσο στην υπόλοιπη Ευρώπη, είναι η έλλειψη εμπιστοσύνης που έχουν οι χρήστες και η έλλειψη δεξιοτήτων. Τα πιο διαδεδομένα προϊόντα που αγοράζονται μέσω διαδικτύου είναι ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός, τα είδη ένδυσης και υπόδησης και οι ταξιδιωτικές υπηρεσίες. Όλα τα παραπάνω εξηγούνται διαγραμματικά στην παρούσα πτυχιακή εργασία el
heal.advisorName Γιακουμάτος, Στέφανος el
heal.committeeMemberName n/a el
heal.academicPublisher Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών el
heal.academicPublisherID teipel
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφετε ωςΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές