Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Η στάση των πολιτών έναντι της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και ο ρόλος των ΚΕΠ. Η περίπτωση του Δ. Ηρακλείου Κρήτης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ζωιτσάκη, Αντωνία el
dc.date.accessioned 2020-02-13T11:24:10Z
dc.date.available 2020-02-13T11:24:10Z
dc.date.issued 2020-02-13
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/18809
dc.rights Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/us/ *
dc.title Η στάση των πολιτών έναντι της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και ο ρόλος των ΚΕΠ. Η περίπτωση του Δ. Ηρακλείου Κρήτης el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία
heal.keyword Ηλεκτρονική διακυβέρνηση el
heal.keyword Δήμος Ηρακλείου el
heal.keyword Λειτουργία ΚΕΠ el
heal.keyword Ηλεκτρονικές υπηρεσίες δήμων el
heal.keyword Δημόσιοι φορείς el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννήσου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών el
heal.publicationDate 2014-11-21
heal.abstract Η εφαρμογή και η υιοθέτηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών από το κράτος, δημιούργησαν νέα δεδομένα στον κυβερνητικό χώρο και τις υπηρεσίες αυτού. Το νέο μοντέλο διακυβέρνησης, το οποίο προάγεται έντονα από τις κυβερνήσεις των αναπτυγμένων χωρών τα τελευταία χρόνια, είναι αυτό της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης. Με τη σωστή εφαρμογή της, τα οφέλη που προκύπτουν είναι πολλά, όπως η αναβάθμιση των προσφερόμενων δημόσιων υπηρεσιών, η βελτίωση της απόδοσης, η μείωση του κόστους, καλύτερη προσβασιμότητα και η βέλτιστη εξυπηρέτηση των πολιτών, των υπαλλήλων και των επιχειρήσεων. Η Ελλάδα αποτελεί ουραγό στην ηλεκτρονική Διακυβέρνηση, συγκρινόμενη με τις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες και ως προς την εφαρμογή της αλλά ως προς την αποδοχή της από το κοινό. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των στάσεων και των αντιλήψεων, της συμπεριφορά και της πρόθεση χρήσης των δημοτών του Δ. Ηρακλείου, Κρήτης, σχετικά με την χρήση του ιστοτόπου του Δήμου και γενικότερα σχετικά με τις υπηρεσίες ηλεκτρονικής διακυβέρνησης. Για τους σκοπούς της εργασίας δοκιμάστηκαν οι παράγοντες της Θεωρίας Ενοποιημένης αποδοχής και χρήσης της τεχνολογίας (UTAUT) με τις μεταβλητές ‘εμπιστοσύνη’ στο διαδίκτυο, ‘εμπιστοσύνη’ στο δήμο και στα ΚΕΠ. Για τη διεξαγωγή της έρευνας χρησιμοποιήθηκε ένα δομημένο ερωτηματολόγιο, το οποίο διενεμήθη σε ενήλικες δημότες στο Ηράκλειο, Κρήτης. Η επεξεργασία των ερωτηματολογίων έγινε με Excel 10. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι δημότες Ηρακλείου θεωρούν τους παράγοντες ‘ευκολία χρήσης’ και ‘χρησιμότητα’, αλλά κυρίως την ‘εμπιστοσύνη’ στο διαδίκτυο, το Δήμο και τα ΚΕΠ σημαντικούς για την χρήση των υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης el
heal.advisorName Βουτυνιώτη, Αναστασία el
heal.committeeMemberName n/a el
heal.academicPublisher Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών el
heal.academicPublisherID teipel
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφετε ωςΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές