dc.contributor.author | Μαρίνη, Κωνσταντίνα | el |
dc.date.accessioned | 2020-02-24T10:17:49Z | |
dc.date.available | 2020-02-24T10:17:49Z | |
dc.date.issued | 2020-02-24 | |
dc.identifier.uri | http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/18828 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/us/ | * |
dc.title | Απεικόνιση και διαχείριση των εκπαιδευτικών μονάδων (Βρεφονηπιακών Σταθμών - Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης) στο δήμο Καλαμάτας με χρήση GIS | el |
heal.type | Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία | |
heal.keyword | Οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης | el |
heal.keyword | Παιδικοί σταθμοί | el |
heal.keyword | Σχολείο | el |
heal.keyword | Πρωτοβάθμια εκπαίδευση | el |
heal.keyword | Σχολικές επιτροπές | el |
heal.keyword | GIS | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ΤΕΙ Πελοποννήσου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών | el |
heal.publicationDate | 2015-11-10 | |
heal.abstract | Στα πλαίσια αυτής της Πτυχιακής Εργασίας επιχειρείται με το πάτημα ενός κουμπιού GIS η απεικόνιση και η διαχείριση των Εκπαιδευτικών Μονάδων του Δήμου Καλαμάτας. Έτσι δίνεται η δυνατότητα στον εκάστοτε πολίτη –επισκέπτη να γνωρίσει ιδεατά την Ιστορικής και Διαχρονική εξέλιξη του Εκπαιδευτικού Συστήματος στην Ελλάδα τον τρόπο λειτουργίας του, στη νομική και κοινωνικοοικονομική του διάσταση, να πληροφορηθεί για τη θέση-αριθμό-βαθμίδα εκπαίδευσης όλων των Εκπαιδευτικών Μονάδων της Μεσσηνιακής πρωτεύουσας. Εμπεριέχετε αναφορά, στην οργάνωση του Εκπαιδευτικού Συστήματος στην Ελλάδα, στα προβλήματα και στις αδυναμίες αυτού, στα όργανα λαϊκής συμμετοχής, σε αποφάσεις, συμβούλια κ.λ.π. και φυσικά στη χρηματοδότηση και επιχορήγηση των ανωτέρω Εκπαιδευτικών Βαθμίδων. Προκειμένου να εξασφαλιστεί μια όσο το δυνατόν πιο σφαιρική θεώρηση της κατάστασης που έχει διαμορφωθεί στη χώρα μας και να γίνουν κατανοητές οι γενικότερες μεταρρυθμιστικές τάσεις που επικρατούν, πιστεύω ότι είναι απαραίτητη η συγκριτική μελέτη και παρουσίαση των εκπαιδευτικών συστημάτων άλλων χωρών της Ε.Ε. και ειδικότερα όσον αφορά το βαθμό αποκέντρωσης, το βαθμό αυτονομίας και το βαθμό εμπλοκής της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στη λειτουργία των Σχολικών Μονάδων, όπως π.χ. της Μεγάλη Βρετανία και της Γαλλίας. Εν συνεχεία περνάμε στο πιο ουσιαστικό κομμάτι αυτής της Πτυχιακής Εργασίας που είναι η Μεθοδολογία Έρευνας, αποτύπωσης Σχολικών Μονάδων με χρήση λογισμικού ARCGIS. Τα Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών (Geographical Information Systems – G.I.S.) είναι λογισμικά που μαζί με τον κατάλληλο εξοπλισμό και το εξειδικευμένο προσωπικό αξιοποιούν τις δυνατότητες των υπολογιστών για αποθήκευση, ανάλυση και απόδοση των δεδομένων που συνδέονται άμεσα ή έμμεσα με τη γεωγραφική κατανομή. Τα Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών (ΓΠΣ) θα πρέπει να θεωρηθούν κάτι παραπάνω από μέσα κωδικοποίησης, αποθήκευσης και ανάκτησης σχετικών δεδομένων με τις ιδιότητες της γήινης επιφάνειας. Τα δεδομένα ενός G.I.S, είτε είναι κωδικοποιημένα στην επιφάνεια ενός χαρτιού, είτε είναι αόρατα σημεία στην επιφάνεια μιας μαγνητικής ταινίας, θεωρείται ότι στοιχειoθετούν ένα μοντέλο του αληθινού κόσμου. Επειδή σε αυτά τα δεδομένα ο χρήστης έχει πρόσβαση, τα μετατρέπει και τα διαχειρίζεται ταυτόχρονα, τα G.I.S. μπορούν να χρησιμεύσουν σαν ένα δοκιμαστικό μοντέλο για τη μελέτη περιβαλλοντικών διαδικασιών, την ανάλυση των αποτελεσμάτων των τάσεων, ή ακόμα και για τη μελέτη των πιθανών συνεπειών ενός σχεδιασμού. Γενικά τα Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών αποτελούν δυναμικά συστήματα πληροφοριών, τα οποία με την τεχνολογία της Πληροφορικής και τις ειδικές μαθηματικές μεθόδους διαχειρίζονται και αξιοποιούν δεδομένα από τις Γεωεπιστήμες για την παραγωγή μετά πληροφορίας, δηλαδή πληροφορίας υψηλότερου επιπέδου. Κατόπιν των ανωτέρω πραγματοποιήθηκε η αποτύπωση των Σχολικών Μονάδων του Δήμου Καλαμάτας πάνω στο χάρτη της πόλης, όπου με την χρήση GIS, κατέστη εφικτό, να παρέχονται στον εκάστοτε επισκέπτη, λεπτομερείς πληροφορίες για κάθε Εκπαιδευτική Μονάδα χωριστά, καθώς επίσης και φωτογραφίες αυτών. | el |
heal.advisorName | Βυθούλκας, Αλέξανδρος | el |
heal.committeeMemberName | n/a | el |
heal.academicPublisher | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών | el |
heal.academicPublisherID | teipel | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: