Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Απεικόνιση και διαχείριση των εκπαιδευτικών μονάδων (Βρεφονηπιακών Σταθμών - Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης) στο δήμο Καλαμάτας με χρήση GIS

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μαρίνη, Κωνσταντίνα el
dc.date.accessioned 2020-02-24T10:17:49Z
dc.date.available 2020-02-24T10:17:49Z
dc.date.issued 2020-02-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/18828
dc.rights Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/us/ *
dc.title Απεικόνιση και διαχείριση των εκπαιδευτικών μονάδων (Βρεφονηπιακών Σταθμών - Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης) στο δήμο Καλαμάτας με χρήση GIS el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία
heal.keyword Οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης el
heal.keyword Παιδικοί σταθμοί el
heal.keyword Σχολείο el
heal.keyword Πρωτοβάθμια εκπαίδευση el
heal.keyword Σχολικές επιτροπές el
heal.keyword GIS el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννήσου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών el
heal.publicationDate 2015-11-10
heal.abstract Στα πλαίσια αυτής της Πτυχιακής Εργασίας επιχειρείται με το πάτημα ενός κουμπιού GIS η απεικόνιση και η διαχείριση των Εκπαιδευτικών Μονάδων του Δήμου Καλαμάτας. Έτσι δίνεται η δυνατότητα στον εκάστοτε πολίτη –επισκέπτη να γνωρίσει ιδεατά την Ιστορικής και Διαχρονική εξέλιξη του Εκπαιδευτικού Συστήματος στην Ελλάδα τον τρόπο λειτουργίας του, στη νομική και κοινωνικοοικονομική του διάσταση, να πληροφορηθεί για τη θέση-αριθμό-βαθμίδα εκπαίδευσης όλων των Εκπαιδευτικών Μονάδων της Μεσσηνιακής πρωτεύουσας. Εμπεριέχετε αναφορά, στην οργάνωση του Εκπαιδευτικού Συστήματος στην Ελλάδα, στα προβλήματα και στις αδυναμίες αυτού, στα όργανα λαϊκής συμμετοχής, σε αποφάσεις, συμβούλια κ.λ.π. και φυσικά στη χρηματοδότηση και επιχορήγηση των ανωτέρω Εκπαιδευτικών Βαθμίδων. Προκειμένου να εξασφαλιστεί μια όσο το δυνατόν πιο σφαιρική θεώρηση της κατάστασης που έχει διαμορφωθεί στη χώρα μας και να γίνουν κατανοητές οι γενικότερες μεταρρυθμιστικές τάσεις που επικρατούν, πιστεύω ότι είναι απαραίτητη η συγκριτική μελέτη και παρουσίαση των εκπαιδευτικών συστημάτων άλλων χωρών της Ε.Ε. και ειδικότερα όσον αφορά το βαθμό αποκέντρωσης, το βαθμό αυτονομίας και το βαθμό εμπλοκής της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στη λειτουργία των Σχολικών Μονάδων, όπως π.χ. της Μεγάλη Βρετανία και της Γαλλίας. Εν συνεχεία περνάμε στο πιο ουσιαστικό κομμάτι αυτής της Πτυχιακής Εργασίας που είναι η Μεθοδολογία Έρευνας, αποτύπωσης Σχολικών Μονάδων με χρήση λογισμικού ARCGIS. Τα Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών (Geographical Information Systems – G.I.S.) είναι λογισμικά που μαζί με τον κατάλληλο εξοπλισμό και το εξειδικευμένο προσωπικό αξιοποιούν τις δυνατότητες των υπολογιστών για αποθήκευση, ανάλυση και απόδοση των δεδομένων που συνδέονται άμεσα ή έμμεσα με τη γεωγραφική κατανομή. Τα Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών (ΓΠΣ) θα πρέπει να θεωρηθούν κάτι παραπάνω από μέσα κωδικοποίησης, αποθήκευσης και ανάκτησης σχετικών δεδομένων με τις ιδιότητες της γήινης επιφάνειας. Τα δεδομένα ενός G.I.S, είτε είναι κωδικοποιημένα στην επιφάνεια ενός χαρτιού, είτε είναι αόρατα σημεία στην επιφάνεια μιας μαγνητικής ταινίας, θεωρείται ότι στοιχειoθετούν ένα μοντέλο του αληθινού κόσμου. Επειδή σε αυτά τα δεδομένα ο χρήστης έχει πρόσβαση, τα μετατρέπει και τα διαχειρίζεται ταυτόχρονα, τα G.I.S. μπορούν να χρησιμεύσουν σαν ένα δοκιμαστικό μοντέλο για τη μελέτη περιβαλλοντικών διαδικασιών, την ανάλυση των αποτελεσμάτων των τάσεων, ή ακόμα και για τη μελέτη των πιθανών συνεπειών ενός σχεδιασμού. Γενικά τα Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών αποτελούν δυναμικά συστήματα πληροφοριών, τα οποία με την τεχνολογία της Πληροφορικής και τις ειδικές μαθηματικές μεθόδους διαχειρίζονται και αξιοποιούν δεδομένα από τις Γεωεπιστήμες για την παραγωγή μετά πληροφορίας, δηλαδή πληροφορίας υψηλότερου επιπέδου. Κατόπιν των ανωτέρω πραγματοποιήθηκε η αποτύπωση των Σχολικών Μονάδων του Δήμου Καλαμάτας πάνω στο χάρτη της πόλης, όπου με την χρήση GIS, κατέστη εφικτό, να παρέχονται στον εκάστοτε επισκέπτη, λεπτομερείς πληροφορίες για κάθε Εκπαιδευτική Μονάδα χωριστά, καθώς επίσης και φωτογραφίες αυτών. el
heal.advisorName Βυθούλκας, Αλέξανδρος el
heal.committeeMemberName n/a el
heal.academicPublisher Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών el
heal.academicPublisherID teipel
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφετε ωςΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές