Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Λέκκα, Κωνσταντίνα el
dc.date.accessioned 2015-11-24T15:58:42Z
dc.date.available 2015-11-25T03:03:07Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/12119
dc.title Οι παιδικοί σταθμοί στο νομό Αργολίδας el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Προσχολική εκπαίδευση el
heal.keyword Νομοθεσία el
heal.keyword Διοίκηση και οργάνωση el
heal.keyword Παιδικοί σταθμοί el
heal.keyword Αργολίδα el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 1997-01-01 el
heal.abstract Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το θέμα των Παιδικών Σταθμών στο Νομό Αργολίδας, κατά το διδακτικό έτος 1996-1997. Η αναγκαιότητα της προσχολικής αγωγής είχε επισημανθεί πριν δύο χιλιάδες χρόνια από τον Πλάτωνα αλλά μόνο κατά τα τέλη του 19ου αιώνα άρχισε να γίνεται αντιληπτή. Η αντίληψη σχετικά με την προσχολική αγωγή την εποχή εκείνη, περιοριζόταν στη σχέση μητέρας παιδιού. Η ανάπτυξη της προσχολικής αγωγής οφείλεται στις συνθήκες που δημιούργησε η Βιομηχανική επανάσταση αρχικά και ύστερα ο Β "Παγκόσμιος Πόλεμος που ακολούθησε. Η όλο και μεγαλύτερη ανάγκη για επάνδρωση με εργατικό δυναμικό των καινούργιων και ολοένα αυξανόμενων εργοστασίων, απομάκρυνε τις γυναίκες από τα σπίτια τους. Αυτά ακολούθησαν οι αυξανόμενες υλικές ανάγκες η καλυτέρευση του βιοτικού επιπέδου της οικογένειας καθώς και η ανάγκη για χειραφέτηση, ανεξαρτησία, κοινωνική και επαγγελματική καταξίωση. Αυτοί είναι οι βασικοί λόγοι που έκαναν επιτακτική την ανάγκη δημιουργίας των κέντρων Προσχολικής Αγωγής. Η Προσχολική Αγωγή έχει σαν στόχο της τη σωματική, συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη του παιδιού, καθώς και την εξισορρόπηση της μειονεξίας του οικογενειακού περιβάλλοντος. Όλοι οι πειραματισμοί και οι έρευνες που έγιναν, απέδειξαν πως η καθημερινή επαφή του παιδιού με το πολιτιστικό περιβάλλον, προωθεί την εναρμόνιση των φυσικών, κοινωνικών και συναισθηματικών ικανοτήτων του, με ιδιαίτερη μάλιστα έμφαση στις ανθρώπινες σχέσεις και τη γλωσσική καλλιέργεια. Θα έπρεπε επίσης να αναφερθεί ότι όπως διαπιστώνει ο Benjamin Bloom (1964) η ικανότητα του παιδιού για μάθηση εξαρτάται. Οι Παιδικοί Σταθμοί στην Αργολίδα πολύ από την προσχολική εκπαίδευσή του. Μετά από έρευνες που έκανε πιο συγκεκριμένα διαπιστώνει ότι το 17% περίπου της διανοητικής ανάπτυξης πραγματοποιείται από τον 4°-6° χρόνο της ηλικίας του παιδιού. Σήμερα η Προσχολική Αγωγή-Εκπαίδευση πραγματώνει τους στόχους της μέσα από τη λειτουργία των Ιδρυμάτων Προσχολικής Αγωγής, που κατά κύριο λόγο είναι οι Παιδικοί και Βρεφονηπιακοί Σταθμοί. el
heal.advisorName Μαυρέας, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 154 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές