Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Παιδικοί σταθμοί δήμου Πύργου: οργάνωση, διοίκηση, στάθμιση ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Φραγκούλης, Ιωάννης el
dc.date.accessioned 2015-11-24T16:01:59Z
dc.date.available 2015-11-25T03:04:48Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/12435
dc.title Παιδικοί σταθμοί δήμου Πύργου: οργάνωση, διοίκηση, στάθμιση ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Παιδιά el
heal.keyword Προσχολική αγωγή el
heal.keyword Παιδικοί σταθμοί el
heal.keyword Διοίκηση και οργάνωση el
heal.keyword Ελλάδα el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2005-01-01 el
heal.abstract Η προσχολική αγωγή τα τελευταία χρόνια προκαλεί όλο και περισσότερο το επιστημονικό ενδιαφέρον και τον προβληματισμό στους παιδαγωγούς, ψυχολόγους, παιδίατρους, μέχρι και πολιτικούς. Η αναγκαιότητα της προσχολικής αγωγής είχε επισημανθεί απ' την αρχαιότητα, αλλά άρχισε να γίνεται αντιληπτή στα τέλη του 19ου αιώνα. Η προσχολική αγωγή έχει σαν στόχο της τη σωματική, συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη του παιδιού, καθώς και την εξισορρόπηση της μειονεξίας του οικογενειακού περιβάλλοντος. Η επαγγελματική δέσμευση της μητέρας, σε συνδυασμό με τις σύγχρονες απόψεις της παιδαγωγικής, επιβάλλουν την ένταξη του παιδιού σε μία ομάδα συνομήλικών του. Τη δημιουργική απασχόληση αυτής της ομάδας θα φροντίσουν έμπειροι και ειδικευμένοι παιδαγωγοί. Τα παιδιά από 3 - 4 ετών βγαίνουν από το στενό οικογενειακό περιβάλλον για να περάσουν μερικές ώρες της ημέρας σε κάποιο άλλο χώρο - προθάλαμο του σχολείου. Πολλές φορές οι συναισθηματικές ανάγκες του παιδιού απαιτούν την προσκόλλησή του στη μητέρα ή σε κάποιο άλλο πρόσωπο, το οποίο θα την υποκαταστήσει μέχρι να γίνει 3 ετών. Σε αρκετές περιπτώσεις, δυστυχώς, αυτό δεν είναι εφικτό. Η λύση, τότε, είναι ο βρεφικός σταθμός που θα αναλάβει τη φύλαξη του μωρού τις ώρες που οι γονείς εργάζονται. Η σημερινή ανθρώπινη κοινωνία έχει ηθική υποχρέωση να φροντίσει τις επερχόμενες γενιές, για τη διαμόρφωση ενός καλύτερου, απ' όλες τις πλευρές ανθρώπου. Το παιδί ανανεώνει και διαιωνίζει τη ζωή. Καλύτερη διαπαιδαγώγηση του σήμερα, σημαίνει καλύτερη ανθρώπινη κοινωνία αύριο. Σύμφωνα με τους παιδοψυχολόγους, το παιδί αναπτύσσεται διανοητικά κατά τα τέσσερα πρώτα χρόνια της ζωής του, τόσο, όσο και τα επόμενα δεκατρία. Τα πρώτα χρόνια της ζωής του λοιπόν, είναι πολύ σημαντικά, γιατί καθοριστικό ρόλο για το μέλλον του παίζει το περιβάλλον, μέσα στο οποίο θα μεγαλώσει και τα βιώματα που θα πάρει. Λαμβάνοντας υπ' όψιν όλα, καταλαβαίνει κανείς πόσο κρίσιμη και σοβαρή είναι για τον κάθε γονιό η επιλογή του χώρου και των ανθρώπων, στα χέρια των οποίων θα εμπιστευθεί το παιδί του. Το παιδί είναι μια αυτόνομη οντότητα, έχει δικό του ψυχοπνευματικό κόσμο και πρέπει να βοηθηθεί απ' όλους τους παράγοντες που εμπλέκονται στη διαπαιδαγώγησή του, ώστε να επιτύχει την αυτοπραγμάτωσή του. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, η τελική απόφαση για την επιλογή του παιδικού βρεφικού σταθμού απαιτεί σκέψη, ενημέρωση, κατάλληλη έρευνα και αρκετό χρόνο απ' την πλευρά των γονιών. el
heal.advisorName Μπιτσάνη, Ευγενία el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 122 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές