Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Η εργασιακή ικανοποίηση του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού των μονάδων υγείας στην Ελλάδα: μελέτη περίπτωσης στο Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης Ιπποκράτειο

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Κουταλιάγκα, Τατατιάνα el
dc.date.accessioned 2015-11-24T16:06:37Z
dc.date.available 2015-11-25T03:07:43Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/12915
dc.title Η εργασιακή ικανοποίηση του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού των μονάδων υγείας στην Ελλάδα: μελέτη περίπτωσης στο Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης Ιπποκράτειο el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Επαγγελματική ικανοποίηση el
heal.keyword Ικανοποίηση από την εργασία el
heal.keyword Ικανοποίηση ασθενών el
heal.keyword Ποιότητα el
heal.keyword Νοσοκομεία el
heal.keyword Στρες στην εργασία el
heal.keyword Θεσσαλονίκη el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2011-04-01 el
heal.abstract Η ικανοποίηση της εργασίας παραμένει ένα μεγάλο πρόβλημα ειδικά για εξειδικευμένα στελέχη και μάνατζερ. Η εργασιακή ικανοποίηση ορίζεται ως η συναισθηματική ανταπόκριση του ατόμου προς το συγκεκριμένο έργο που ασκεί, εφόσον εκπληρώνονται οι επαγγελματικές του αξίες. Το νοσοκομειακό προσωπικό οδηγείται στην ικανοποίηση όταν οι ανάγκες του, τα χαρακτηριστικά και οι συνθήκες εργασίας του συμπίπτουν κατά το δυνατόν, με αποτέλεσμα να περιορίζεται το χάσμα που ενδεχόμενα υπάρχει μεταξύ των προσδοκιών του και της εργασιακής πραγματικότητας. Κατά καιρούς έχουν εξεταστεί παράγοντες όπως η αυτονομία, η ποικιλία, η ταυτότητα της εργασίας, η παραπληροφόρηση, η σχέση με άλλους και οι ευκαιρίες για φιλικές σχέσεις. Πολλά από αυτά αλληλεπικαλύπτονται ή αποτελούν μέρος της έννοιας «ικανοποίηση της εργασίας». Σε μερικές περιπτώσεις πιστεύεται ότι οι μάνατζερ μπορούν να βελτιώσουν και να εμπλουτίσουν την εργασία αυξάνοντας την ικανοποίηση "παίζοντας " με τους παραπάνω παράγοντες. Η ικανοποίηση της εργασίας είναι ο πιο σημαντικός παράγων να εξηγήσει την αύξηση της αποδοτικότητας των εργαζομένων και την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών στην ικανοποίηση των ασθενών. Ως μια θετική συναισθηματική κατάσταση που δημιουργείται από προσωπικές εμπειρίες που σχετίζονται με την ίδια την εργασία. Έχει μετρηθεί ότι άτομα που δεν είναι ικανοποιημένα με την εργασία τους έχουν μεγαλύτερη τάση να αποχωρούν συγκριτικά με τους ικανοποιημένους. Μερικοί παράγοντες που έχουν χρησιμοποιηθεί για την ανάλυση της ικανοποίησης είναι η αξιοποίηση των ικανοτήτων, η ανάγκη για επιτεύγματα, η ευκαιρίες για εξέλιξη, οι πολιτικές και πρακτικές της επιχείρησης, η δημιουργικότητα, η ασφάλεια, και οι συνθήκες εργασίας. el
heal.advisorName Αλεξανδρόπουλος, Φώτιος el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 385 *


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics