Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Διερεύνηση απόψεων νοσηλευτικού και ιατρικού προσωπικού του Π.Γ.Ν. "Αττικόν" σχετικά με την παρεχόμενη ποιότητα υπηρεσιών υγείας

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Γαλακούτη, Ιωάννα el
dc.contributor.author Ηλιόπουλος, Άγγελος el
dc.date.accessioned 2015-11-24T16:07:06Z
dc.date.available 2015-11-25T03:07:59Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/12970
dc.title Διερεύνηση απόψεων νοσηλευτικού και ιατρικού προσωπικού του Π.Γ.Ν. "Αττικόν" σχετικά με την παρεχόμενη ποιότητα υπηρεσιών υγείας el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Ανθρώπινο δυναμικό el
heal.keyword Προσωπικό υγείας el
heal.keyword Ποιότητα el
heal.keyword Υπηρεσίες υγείας el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2011-10-01 el
heal.abstract Σε κάθε οργανισμό το ανθρώπινο δυναμικό αποτελεί τον πλέον ουσιώδη και αποφασιστικό παράγοντα, ο οποίος υλοποιεί τους επιχειρησιακούς στόχους του οργανισμού και καθορίζει την ποιότητα των προϊόντων ή υπηρεσιών που παρέχει. Ειδικά στα συστήματα παροχής υπηρεσιών υγείας, τα οποία θεωρούνται ως κατ' εξοχήν συστήματα "έντασης εργασίας", το ανθρώπινο δυναμικό κατέχει τον κυρίαρχο ρόλο. Η μέτρηση της ικανοποίησης των εργαζομένων στις μονάδες υγείας πρέπει να αποτελεί ένα από τα βασικά θέματα, που να απασχολούν τις διοικήσεις τους. Αυτό επιβάλλεται τόσο για λόγους οργανωτικούς, όσο και ανθρωπιστικούς, καθώς η επαγγελματική ικανοποίηση των εργαζομένων συνδέεται άμεσα με την καλή σωματική και ψυχική υγεία τους. Στόχος της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνήσει το βαθμό επαγγελματικής ικανοποίησης του νοσηλευτικού και ιατρικού προσωπικού του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου "Αττικόν" και να προσδιορίσει τους παράγοντες που την επηρεάζουν. Παράλληλοι στόχοι της ήταν να καταγράψει και άλλες πτυχές της επαγγελματικής δραστηριότητας του ερευνώμενου πληθυσμού, όπως τα δημογραφικά του χαρακτηριστικά, τις προσδοκίες του από το επάγγελμα, τις σχέσεις του με τους ασθενείς, τις απόψεις του για τον τρόπο βελτίωσης και ανάπτυξης του επαγγέλματός του, κ.ά. Από τα ευρήματα της έρευνας προέκυψαν πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία. Το νοσηλευτικό προσωπικό εμφανίζεται ικανοποιημένο από το ιδιαίτερο αντικείμενο της εργασίας του και την αναγνώριση της προσφοράς του, αλλά είναι δυσαρεστημένο από το ύψος των αποδοχών του και την έλλειψη προοπτικών εξέλιξής του μέσα στο νοσοκομείο. Από την άλλη, το ιατρικό προσωπικό εμφανίζεται ικανοποιημένο από το ιδιαίτερο αντικείμενο της εργασίας του και τις σχέσεις με τους ασθενείς, ενώ εμφανίζεται σε μεγάλο ποσοστό δυσαρεστημένο από το ύψος των αποδοχών και την μη αναγνώριση της προσφοράς του. Καθολική σχεδόν είναι η πεποίθηση του ερευνώμενου πληθυσμού ότι η αύξηση του νοσηλευτικού προσωπικού, η βελτίωση της λειτουργικότητας του νοσοκομείου και η αύξηση των οικονομικών αποδοχών θα συμβάλουν στη βελτίωση τόσο του επαγγέλματός τους, όσο της λειτουργίας του νοσοκομείου γενικότερα. el
heal.advisorName Μαυρέας, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 394 *


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics