dc.contributor.author |
Βρυωνάκη, Αθανασία |
el |
dc.date.accessioned |
2015-11-24T16:08:43Z |
|
dc.date.available |
2015-11-25T03:09:05Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-24 |
|
dc.identifier.uri |
http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/13165 |
|
dc.title |
Αξιολόγηση των πραγματολογικών δεξιοτήτων σε παιδιά με σύνδρομο Asperger ηλικίας 5-7 ετών, μέσω του TOPL-2 και συμβολικού παιχνιδιού |
el |
heal.type |
Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία |
el |
heal.secondaryTitle |
|
el |
heal.keyword |
Διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές |
el |
heal.contributorName |
|
el |
heal.language |
gre |
el |
heal.access |
free |
el |
heal.accessText |
|
el |
heal.license |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα |
el |
heal.fileFormat |
PDF |
* |
heal.recordProvider |
ΤΕΙ Πελοποννησου |
el |
heal.publicationDate |
2013-01-01 |
el |
heal.abstract |
Στην εργασία γίνεται βιβλιογραφική ανάλυση στο Σύνδρομο Asperger και αναλύονται σε ενότητες η επιδημιολογία, τα αίτια η διαγνωστική αξιολόγηση και οι τεχνικές παρέμβασης του συνδρόμου αυτού. Παρουσιάζονται οι δυσχέρειες που προκύπτουν από το σύνδρομο αυτό και δίνεται έμφαση στις δυσκολίες που έχουν τα παιδιά με σύνδρομο Asperger ως προς τις πραγματολογικές δεξιότητες. Εφόσον, τα παιδιά που έχουν διαγνωσθεί ως πάσχοντα από ειδική γλωσσική διαταραχή, αντιμετωπίζουν δυσκολίες στο χειρισμό της γλώσσας ενώ μπορεί να αναπτύσσονται ομαλά, όσον αφορά στους άλλους τομείς. Ωστόσο, κάποια παιδιά παρουσιάζουν αρκετά διαταραγμένη κλινική εικόνα ενώ είναι δυνατό να επηρεάζεται η επικοινωνία και παρουσιάζονται δυσχέρειες στο πραγματολογικό επίπεδο της γλώσσας. Για την διεξαγωγή των συμπερασμάτων αυτών, έγινε έρευνα σε παιδιά Συνδρόμου Asperger (περιορισμένου δείγματος) χορηγώντας το αξιολογητικό τεστ πραγματολογικών δεξιοτήτων TOPL-2, ένα ειδικά διαμορφωμένο ερωτηματολόγιο και συμβολικό παιχνίδι. |
el |
heal.advisorName |
Γερμπανά, Ειρήνη |
el |
heal.committeeMemberName |
|
el |
heal.academicPublisher |
ΤΕΙ Πελοποννήσου |
el |
heal.numberOfPages |
103 |
* |