dc.contributor.author |
Κορολόγος, Θεόδωρος |
el |
dc.date.accessioned |
2015-11-25T01:23:28Z |
|
dc.date.available |
2015-11-25T03:24:32Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-25 |
|
dc.identifier.uri |
http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/16796 |
|
dc.title |
Το μάρκετινγκ των εμπορικών καταστημάτων και ειδικότερα των καταστημάτων παιχνιδιών. Η περίπτωση του καταστήματος Πανταζοπούλου Αθηνά στο Ναύπλιο Αργολίδας |
el |
heal.type |
Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία |
el |
heal.secondaryTitle |
|
el |
heal.keyword |
ΕΚΤ |
el |
heal.keyword |
Οργανόγραμμα |
el |
heal.keyword |
Ευρωσύστημα |
el |
heal.keyword |
Νομισματική πολιτική |
el |
heal.keyword |
Εταιρειακή διακυβέρνηση |
el |
heal.contributorName |
|
el |
heal.language |
gre |
el |
heal.access |
free |
el |
heal.accessText |
|
el |
heal.license |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα |
el |
heal.fileFormat |
PDF |
* |
heal.recordProvider |
ΤΕΙ Πελοποννησου |
el |
heal.publicationDate |
2012-03-01 |
el |
heal.abstract |
Στην εργασία αναλύονται οι οικονομικές συνθήκες που επικρατούν στην ελληνική αγορά των εμπορικών επιχειρήσεων στον κλάδο παιχνιδιών και πως αυτές επηρεάζονται από την οικονομική κρίση. Κατόπιν παρουσιάζεται μια μικρομεσαία εμπορική επιχείρηση παιχνιδιών της επαρχίας. Δίνονται οι πολιτικές που ακολουθεί στους βασικούς τομείς της επιχειρηματικής δραστηριότητας όπως οι προμήθειες, οι πελάτες, ο ανταγωνισμός, η προβολή και προώθηση, και τέλος αναλύεται η οικονομική της κατάσταση. |
el |
heal.advisorName |
Γιαννακέας, Νικόλαος |
el |
heal.committeeMemberName |
|
el |
heal.academicPublisher |
ΤΕΙ Πελοποννήσου |
el |
heal.numberOfPages |
66 |
* |