Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Εκπαιδευτική αξιοποίηση του προγραμματιστικού περιβάλλοντος Scratch για τη διδασκαλία μαθημάτων προγραμματισμού και τεχνολογίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ρετσινάς, Σωτήριος el
dc.date.accessioned 2019-08-05T07:17:59Z
dc.date.available 2019-08-05T07:17:59Z
dc.date.issued 2019-08-05
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/17931
dc.rights Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/us/ *
dc.title Εκπαιδευτική αξιοποίηση του προγραμματιστικού περιβάλλοντος Scratch για τη διδασκαλία μαθημάτων προγραμματισμού και τεχνολογίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία
heal.keyword Διδακτική μεθοδολογία el
heal.keyword Προγραμματισμός el
heal.keyword Θεωρίες μάθησης el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννήσου, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ el
heal.publicationDate 2016-10-10
heal.abstract Στην εποχή που διανύουμε είναι αποδεκτό από όλους ότι, η ραγδαία εξέλιξη των επιστημών και της τεχνολογίας έχει επηρεάσει σημαντικά όλες τις εκφάνσεις και δραστηριότητες του ανθρώπου. Η εμφάνιση, εξέλιξη και η ευρεία διάδοση των υπολογιστών και της Πληροφορικής δεν θα μπορούσε να αφήσει ανέπαφο και το χώρο της εκπαίδευσης. Οι αλλαγές που έχουν επιφέρει οι υπολογιστές στην εκπαίδευση έχουν περάσει από διάφορα στάδια. Σήμερα οι παιδαγωγοί έχουν καταλήξει ότι η Πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μπορούν να εφαρμοστούν ως αυτόνομο γνωστικό αντικείμενο, ως γνωστικό εργαλείο, ως στοιχείο γενικής κουλτούρας και ως κοινωνικό φαινόμενο. Οι πολλαπλές αυτές εκφάνσεις της τεχνολογίας στην εκπαίδευση καθιέρωσαν μια νέα επιστήμη, τη Διδακτική της Πληροφορικής. Η εργασία που ακολουθεί αποτελείται από δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος αναλύονται οι βασικές θεωρίες μάθησης που αφορούν στην Πληροφορική και πώς αυτές επηρέασαν τα εκπαιδευτικά λογισμικά. Αναλύονται τα κυριότερα μοντέλα, οι στρατηγικές και η στοχοθεσία της διδακτικής της πληροφορικής και οι θεμελιώδεις αρχές της διδασκαλίας του Προγραμματισμού. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζονται ολοκληρωμένα φύλλα εργασίας για τη διδασκαλία του προγραμματισμού και των βασικών αρχών του κυρίως για μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιήθηκε το προγραμματιστικό εργαλείο Scratch. Η διδασκαλία του προγραμματισμού γίνεται μέσω της δημιουργίας απλών παιχνιδιών, κάτι που κάνει τη διδασκαλία ευχάριστη διαδικασία. Επίσης παρουσιάζονται φύλλα εργασίας που αφορούν στη διδασκαλία της τεχνολογίας μέσω προσομοιώσεων που έχουν δημιουργηθεί στο scratch. Τέλος αξίζει να σημειωθεί ότι οι δραστηριότητες που ακολουθούν συνδυάζουν και γνώσεις από διαφορετικά μαθήματα του σχολικού προγράμματος όπως Γεωμετρία, Μαθηματικά κ.ά. el
heal.advisorName Λιαπέρδος, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName n/a el
heal.academicPublisher Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ el
heal.academicPublisherID teipel
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφετε ωςΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές