dc.contributor.author | Ρετσινάς, Σωτήριος | el |
dc.date.accessioned | 2019-08-05T07:17:59Z | |
dc.date.available | 2019-08-05T07:17:59Z | |
dc.date.issued | 2019-08-05 | |
dc.identifier.uri | http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/17931 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/us/ | * |
dc.title | Εκπαιδευτική αξιοποίηση του προγραμματιστικού περιβάλλοντος Scratch για τη διδασκαλία μαθημάτων προγραμματισμού και τεχνολογίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση | el |
heal.type | Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία | |
heal.keyword | Διδακτική μεθοδολογία | el |
heal.keyword | Προγραμματισμός | el |
heal.keyword | Θεωρίες μάθησης | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ΤΕΙ Πελοποννήσου, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ | el |
heal.publicationDate | 2016-10-10 | |
heal.abstract | Στην εποχή που διανύουμε είναι αποδεκτό από όλους ότι, η ραγδαία εξέλιξη των επιστημών και της τεχνολογίας έχει επηρεάσει σημαντικά όλες τις εκφάνσεις και δραστηριότητες του ανθρώπου. Η εμφάνιση, εξέλιξη και η ευρεία διάδοση των υπολογιστών και της Πληροφορικής δεν θα μπορούσε να αφήσει ανέπαφο και το χώρο της εκπαίδευσης. Οι αλλαγές που έχουν επιφέρει οι υπολογιστές στην εκπαίδευση έχουν περάσει από διάφορα στάδια. Σήμερα οι παιδαγωγοί έχουν καταλήξει ότι η Πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μπορούν να εφαρμοστούν ως αυτόνομο γνωστικό αντικείμενο, ως γνωστικό εργαλείο, ως στοιχείο γενικής κουλτούρας και ως κοινωνικό φαινόμενο. Οι πολλαπλές αυτές εκφάνσεις της τεχνολογίας στην εκπαίδευση καθιέρωσαν μια νέα επιστήμη, τη Διδακτική της Πληροφορικής. Η εργασία που ακολουθεί αποτελείται από δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος αναλύονται οι βασικές θεωρίες μάθησης που αφορούν στην Πληροφορική και πώς αυτές επηρέασαν τα εκπαιδευτικά λογισμικά. Αναλύονται τα κυριότερα μοντέλα, οι στρατηγικές και η στοχοθεσία της διδακτικής της πληροφορικής και οι θεμελιώδεις αρχές της διδασκαλίας του Προγραμματισμού. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζονται ολοκληρωμένα φύλλα εργασίας για τη διδασκαλία του προγραμματισμού και των βασικών αρχών του κυρίως για μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιήθηκε το προγραμματιστικό εργαλείο Scratch. Η διδασκαλία του προγραμματισμού γίνεται μέσω της δημιουργίας απλών παιχνιδιών, κάτι που κάνει τη διδασκαλία ευχάριστη διαδικασία. Επίσης παρουσιάζονται φύλλα εργασίας που αφορούν στη διδασκαλία της τεχνολογίας μέσω προσομοιώσεων που έχουν δημιουργηθεί στο scratch. Τέλος αξίζει να σημειωθεί ότι οι δραστηριότητες που ακολουθούν συνδυάζουν και γνώσεις από διαφορετικά μαθήματα του σχολικού προγράμματος όπως Γεωμετρία, Μαθηματικά κ.ά. | el |
heal.advisorName | Λιαπέρδος, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | n/a | el |
heal.academicPublisher | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ | el |
heal.academicPublisherID | teipel | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: