dc.contributor.author | Γεωργοπούλου, Μαρίνα | el |
dc.date.accessioned | 2019-10-01T08:48:20Z | |
dc.date.available | 2019-10-01T08:48:20Z | |
dc.date.issued | 2019-10-01 | |
dc.identifier.uri | http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/18109 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/us/ | * |
dc.title | Μαθησιακές Δυσκολίες και κοινωνική συμπεριφορά | el |
heal.type | Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία | |
heal.keyword | Μαθησιακές δυσκολίες | el |
heal.keyword | Κοινωνική ένταξη | el |
heal.keyword | Δυσλεξία | el |
heal.keyword | Αξιολόγηση | el |
heal.keyword | Διάγνωση | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ΤΕΙ Πελοποννήσου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας/ Τμήμα Λογοθεραπείας | el |
heal.publicationDate | 2015-12-09 | |
heal.abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία σκοπεύει να αναφερθεί στις μαθησιακές δυσκολίες, της διαταραχές συμπεριφοράς και στην συνύπαρξη των παραπάνω διαταραχών μέσω ερωτηματολογίου. Στο θεωρητικό κομμάτι θα γίνει αναφορά στις μαθησιακές δυσκολίες και στις διαταραχές συμπεριφοράς, παρουσιάζοντας τους ορισμούς, τα αίτια, την ταξινόμηση και την συχνότητα τους, τα χαρακτηριστικά τους, τα διαγνωστικά κριτήρια και εργαλεία καθώς και την παρέμβαση. Επίσης, θα εξεταστεί η υπόθεση συνύπαρξης μαθησιακών δυσκολιών και διαταραχών συμπεριφοράς. Τέλος, θα υπάρξει ανάλυση των ερωτηματολογίων που δόθηκαν με σκοπό τη συνύπαρξη των δυο παραπάνω διαταραχών, καθώς και παρουσίαση των συμπερασμάτων. | el |
heal.advisorName | Μαλαπέρδας, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | n/a | el |
heal.academicPublisher | Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείας | el |
heal.academicPublisherID | teipel | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: