Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Το συμβολικό παιχνίδι στα παιδιά με σύνδρομο Asperger

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μαντή, Σταυρούλα el
dc.contributor.author Κοτζαμπασούλης, Κωνσταντίνος el
dc.date.accessioned 2019-10-23T11:41:55Z
dc.date.available 2019-10-23T11:41:55Z
dc.date.issued 2019-10-23
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/18131
dc.rights Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/us/ *
dc.title Το συμβολικό παιχνίδι στα παιδιά με σύνδρομο Asperger el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία
heal.keyword Σύνδρομο Asperger el
heal.keyword Συμβολικό παιχνίδι el
heal.keyword Παιδιά el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννήσου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας/ Τμήμα Λογοθεραπείας el
heal.publicationDate 2014-05-21
heal.abstract Η ποσότητα και ο τύπος του παιχνιδιού που θεωρείται απαραίτητο για την ανάπτυξη των παιδιών μπορεί να αποτελεί ένα αμφιλεγόμενο θέμα μεταξύ των εκπαιδευτικών και των γονέων. Ωστόσο, μία βιβλιογραφική ανασκόπηση μπορεί να είναι ξεκάθαρη σχετικά με τα ουσιαστικά οφέλη του παιχνιδιού, ιδιαίτερα για τα παιδιά που πάσχουν από διαταραχές στο φάσμα του αυτισμού. Μελέτες έχουν δείξει πως τα αυτιστικά παιδιά, όπως και εκείνα με σύνδρομο Asperger, μπορεί να έχουν ικανότητες όσον αφορά στο συμβολικό παιχνίδι, οι οποίες δεν παρουσιάζονται αυθόρμητα. Τα παιδιά που πάσχουν από το σύνδρομο Asperger, αντιμετωπίζουν προκλήσεις στο κοινωνικό παιχνίδι και στο παιχνίδι φαντασίας, απομονώνοντας τα από τους συνομηλίκους τους και κρατώντας τα μακριά από το παιχνίδι αλληλεπίδρασης που ενθαρρύνει την ανάπτυξη. Η διατριβή αυτή εστιάζει στην θεωρία και τη χρήση του συμβολικού παιχνιδιού που βοηθά τα παιδιά με αυτισμό να παίξουν μαζί με τους συνομηλίκους τους και να ενταχθούν στην τυπική κοινωνική σύνθεση. Εξετάζει την φύση του παιχνιδιού και τα αναπτυξιακά και κοινωνικό-πολιτισμικά προβλήματα που εμφανίζει για τα παιδιά με αυτισμό και πιο συγκεκριμένα για εκείνα με σύνδρομο Asperger. el
heal.advisorName Γερμπανά, Ειρήνη el
heal.committeeMemberName n/a el
heal.academicPublisher Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείας el
heal.academicPublisherID teipel
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφετε ωςΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές