dc.contributor.author | Μαντή, Σταυρούλα | el |
dc.contributor.author | Κοτζαμπασούλης, Κωνσταντίνος | el |
dc.date.accessioned | 2019-10-23T11:41:55Z | |
dc.date.available | 2019-10-23T11:41:55Z | |
dc.date.issued | 2019-10-23 | |
dc.identifier.uri | http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/18131 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/us/ | * |
dc.title | Το συμβολικό παιχνίδι στα παιδιά με σύνδρομο Asperger | el |
heal.type | Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία | |
heal.keyword | Σύνδρομο Asperger | el |
heal.keyword | Συμβολικό παιχνίδι | el |
heal.keyword | Παιδιά | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ΤΕΙ Πελοποννήσου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας/ Τμήμα Λογοθεραπείας | el |
heal.publicationDate | 2014-05-21 | |
heal.abstract | Η ποσότητα και ο τύπος του παιχνιδιού που θεωρείται απαραίτητο για την ανάπτυξη των παιδιών μπορεί να αποτελεί ένα αμφιλεγόμενο θέμα μεταξύ των εκπαιδευτικών και των γονέων. Ωστόσο, μία βιβλιογραφική ανασκόπηση μπορεί να είναι ξεκάθαρη σχετικά με τα ουσιαστικά οφέλη του παιχνιδιού, ιδιαίτερα για τα παιδιά που πάσχουν από διαταραχές στο φάσμα του αυτισμού. Μελέτες έχουν δείξει πως τα αυτιστικά παιδιά, όπως και εκείνα με σύνδρομο Asperger, μπορεί να έχουν ικανότητες όσον αφορά στο συμβολικό παιχνίδι, οι οποίες δεν παρουσιάζονται αυθόρμητα. Τα παιδιά που πάσχουν από το σύνδρομο Asperger, αντιμετωπίζουν προκλήσεις στο κοινωνικό παιχνίδι και στο παιχνίδι φαντασίας, απομονώνοντας τα από τους συνομηλίκους τους και κρατώντας τα μακριά από το παιχνίδι αλληλεπίδρασης που ενθαρρύνει την ανάπτυξη. Η διατριβή αυτή εστιάζει στην θεωρία και τη χρήση του συμβολικού παιχνιδιού που βοηθά τα παιδιά με αυτισμό να παίξουν μαζί με τους συνομηλίκους τους και να ενταχθούν στην τυπική κοινωνική σύνθεση. Εξετάζει την φύση του παιχνιδιού και τα αναπτυξιακά και κοινωνικό-πολιτισμικά προβλήματα που εμφανίζει για τα παιδιά με αυτισμό και πιο συγκεκριμένα για εκείνα με σύνδρομο Asperger. | el |
heal.advisorName | Γερμπανά, Ειρήνη | el |
heal.committeeMemberName | n/a | el |
heal.academicPublisher | Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείας | el |
heal.academicPublisherID | teipel | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: