Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Εξαγωγικό μάρκετινγκ - Η περίπτωση της επιχείρησης Baldjis

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ψυρροπούλου, Αγάπη - Μαρία el
dc.date.accessioned 2019-12-12T09:23:06Z
dc.date.available 2019-12-12T09:23:06Z
dc.date.issued 2019-12-12
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/18542
dc.rights Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/us/ *
dc.title Εξαγωγικό μάρκετινγκ - Η περίπτωση της επιχείρησης Baldjis el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία
heal.keyword Μάρκετινγκ el
heal.keyword Εξαγωγές el
heal.keyword Διεθνής αγορά el
heal.keyword Μελέτη περίπτωσης el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννήσου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής el
heal.publicationDate 2017-05-14
heal.abstract Η πτυχιακή εργασία με θέμα “Εξαγωγικό Μάρκετινγκ. Η περίπτωση της επιχείρησης Baldjis“. Η συγκεκριμένη επιχείρηση βρίσκεται στην Καλαμάτα Μεσσηνίας, ασχολείται με την τυποποίηση αγροτικών προϊόντων, θεωρείται εξαγωγική και δραστηριοποιείται κυρίως στις αγορές του εξωτερικού. Αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο, αναφέρεται η έννοια του μάρκετινγκ και συγκεκριμένα του εξαγωγικού μάρκετινγκ. Οι τρόποι εισαγωγής και ο στρατηγικός σχεδιασμός στις διεθνής αγορές. Παράλληλα, παρουσιάζεται το περιβάλλον του μάρκετινγκ, το οποίο αποτελείται από το μικροπεριβάλλον και το μακροπεριβάλλον. Στο δεύτερο κεφάλαιο, προβάλλεται η επιχείρηση Baldjis. Συγκεκριμένα δίνονται πληροφορίες σχετικά με την ιστορία της, τους προμηθευτές και τους πελάτες της. Επίσης, παρουσιάζονται τα προϊόντα που τυποποιεί, η τιμολογιακή πολιτική που ακολουθεί, οι ενέργειες που πραγματοποιεί για την προώθηση τους και ο τρόπος διανομής τους ( 4P ) . Στη συνέχεια, στο τρίτο κεφάλαιο, αναλύεται το μίγμα του μάρκετινγκ, που αποτελείται από τα 4P και είναι το προϊόν – product, η τιμή – price, η προώθηση – promotion και η διανομή - place. Η αποσαφήνιση των όρων καθώς και παραδείγματα από την εφαρμογή τους, στην επιχείρηση Baldjis, θα οδηγήσει στην εμπέδωση της λειτουργίας και της οργάνωσης τόσο των επιχειρήσεων όσο και της εν λόγο επιχείρησης. Στο τέταρτο κεφάλαιο, γίνεται αναφορά στον ανταγωνισμό και ειδικότερα στα ανταγωνιστικά προϊόντα, που υπάρχουν στις αγορές που δραστηριοποιείται η επιχείρηση, συγκεκριμένα στις ελιές και στην μαρμελάδα σύκου. Ακόμη, προτείνεται στρατηγική αντιμετώπισης των ανταγωνιστικών προϊόντων της. Τέλος, στο πέμπτο κεφάλαιο, αναπτύσσεται το πλάνο μάρκετινγκ, με βάση αυτό προτείνεται ένα νέο προϊόν στην επιχείρηση, καθώς και οι ενέργειες που πρέπει να ακολουθήσει για την εισαγωγή του στην καταναλωτική αγορά. el
heal.advisorName Βασιλόπουλος, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName n/a el
heal.academicPublisher Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής el
heal.academicPublisherID teipel
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφετε ωςΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές