Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Εταιρική και Κοινωνική Ευθύνη στη Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων των μονάδων υγείας (CRM) - Η περίπτωση του ιδιωτικού θεραπευτηρίου ΥΓΕΙΑ

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Στέφος, Δημήτρης el
dc.date.accessioned 2020-03-05T11:29:18Z
dc.date.available 2020-03-05T11:29:18Z
dc.date.issued 2020-03-05
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/18902
dc.rights Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/us/ *
dc.title Εταιρική και Κοινωνική Ευθύνη στη Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων των μονάδων υγείας (CRM) - Η περίπτωση του ιδιωτικού θεραπευτηρίου ΥΓΕΙΑ el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία
heal.keyword Συστήματα διαχείρισης el
heal.keyword Συστήματα διοικητικής οργάνωσης el
heal.keyword Εταιρική κοινωνική ευθύνη el
heal.keyword Ιδιωτικές κλινικές el
heal.keyword Υγεία el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννήσου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών el
heal.publicationDate 2015-06-02
heal.abstract Μία από τις βασικότερες προκλήσεις του σύγχρονου επιχειρησιακού περιβάλλοντος, είναι η επίτευξη σταθερότητας και η δημιουργία πίστης των πελατών με απώτερο σκοπό την επιτυχή διεξαγωγή εμπορικών συναλλαγών σε μακροχρόνιο ορίζοντα. Δεδομένου ότι ο ανταγωνισμός μεταξύ των επιχειρήσεων είναι πολύ ισχυρός, οι επιχειρηματικές μονάδες αναπτύσσουν πελατοκεντρικό χαρακτήρα, προσαρμόζοντας τις διαδικασίες, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρέχουν με τέτοιο τρόπο ώστε να ικανοποιούν τις επιθυμίες των πελατών τους στο μέγιστο βαθμό δημιουργώντας ισχυρούς δεσμούς με τους πελάτες. Η αποτελεσματική διαχείριση από την πλευρά της επιχείρησης των σχέσεων με τους πελάτες της, αποτελεί τη βασικότερη προϋπόθεση για την ανάπτυξη και τη διατήρηση του ανταγωνιστικού της πλεονεκτήματος. Στη σύγχρονη βιβλιογραφία οι διαδικασίες και οι εφαρμογές που έχουν αναπτυχθεί για να επιτευχθεί η διαχείριση των σχέσεων μιας επιχείρησης με τους πελάτες συναντάται ως CRM (Customer Relationship Management). Το σύστημα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) που εφαρμόζει μία επιχείρηση αποτελείται από έναν συνδυασμό διαδικασιών, τεχνολογίας και ανθρώπινης προσπάθειας για την βέλτιστη κατανόηση και εξυπηρέτηση των αναγκών των πελατών. Σκοπός εφαρμογής των συστημάτων CRM είναι να βοηθήσουν την επιχείρηση να γνωρίσει τους πελάτες της και να χτίσει με αυτούς ισχυρές σχέσεις εμπιστοσύνης σε μακροχρόνια βάση (Παπαδόπουλος Α., 2007). Μία δεύτερη πρόκληση που καλείται να αντιμετωπίσει ο σύγχρονος επιχειρηματικός κόσμος είναι η αναγνώριση από τις κοινωνίες της ανάγκης για ισόρροπη και βιώσιμη ανάπτυξη μέσω της οργάνωσης και λειτουργίας των επιχειρήσεων. Οι εταιρείες κρίνονται, τα τελευταία χρόνια, όχι μόνο με βάση τα οικονομικά αποτελέσματά τους και την ποιότητα των προϊόντων και υπηρεσιών που παρέχουν, αλλά και με βάση περιβαλλοντικά και κοινωνικά κριτήρια. Οι μεγαλύτερες και πιο επιτυχημένες επιχειρήσεις σήμερα, σταδιακά απομακρύνονται από τις παραδοσιακές αντιλήψεις που περιόριζαν τον κοινωνικό τους ρόλο σε ορισμένες δωρεές για κοινωφελείς σκοπούς και αρχίζουν να υιοθετούν μια συστηματική και στρατηγική προσέγγιση όσον αφορά τη διαχείριση της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης τους, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό περιβάλλον που δραστηριοποιούνται. Με αυτή τους την μεταστροφή στοχεύουν στη μακροχρόνια αύξηση της απόδοσης τους μέσα από πρακτικές που ικανοποιούν ταυτόχρονα, πέρα των πελατών, τις προσδοκίες της κοινωνίας για τον κοινωνικό ρόλο των επιχειρήσεων στο σύγχρονο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον (Υπουργείο εργασίας και κοινωνικών ασφαλίσεων, 2006). Στην παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται ανάλυση των βασικών αρχών και λειτουργιών του συστήματος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις με έμφαση στις πρακτικές εταιρικής και κοινωνικής ευθύνης. Η μελέτη αυτή εξειδικεύεται στο σύνολο των πρακτικών που εφαρμόζονται στο ιδιωτικό θεραπευτήριο ΥΓΕΙΑ.   el
heal.advisorName Δρούμπαλης, Φώτης el
heal.committeeMemberName n/a el
heal.academicPublisher Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών el
heal.academicPublisherID teipel
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφετε ωςΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές